لالیگا مجوز حضور قرضی ویتور روکه در بارسلونا را صادر کرد

لالیگا مجوز حضور قرضی ویتور روکه در بارسلونا را صادر کرد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا توسط لالیگا مجوز حضور ویتور روکه را به صورت قرضی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی ، تیم کاتالانی قبلا برای امضای روکه در تابستان ۲۰۲۴ به توافق رسیده بودند، اما در حال حاضر در ماه ژانویه می توانند این جوان برزیلی را وارد ترکیب خود کنند. روکه برای بقیه فصل با بارسلونا به صورت قرضی قرارداد امضا خواهد کرد و سپس در تابستان به طور دائم به اسپانیا نقل مکان خواهد کرد. این انتقال پس از اینکه بارسلونا هافبک جوان خود گاوی را به آسیب دیدگی طولانی مدت زانو از دست داد، توسط لالیگا برای استفاده از روکه مجاز گرفت. گاوی در این فصل نمی تواند دوباره به میدان برود و اما حقوق و دستمزد او توسط بارسلونا پرداخت خواهد شد.

روکه ممکن است تنها بازیکن جدید بارسلونا در ماه ژانویه نباشد زیرا بارسلونا تلاش خواهد کرد تا جایگزینی برای گاوی پیدا کند. با این حال، هر قراردادی به این مسئله بستگی دارد که بارسلونا بتواند ابتدا شرایط مالی مساعدی پیدا کند. این باشگاه هنوز امیدوار است که ۴۰ میلیون یورو از شرکت سرمایه گذاری آلمانی لیبرو برای فروش سهام باشگاه بارسلونا دریافت کند. گاوی از زمان اولین بازی خود با بارسلونا در اوت ۲۰۲۱ این بازیکن در ۹۲ درصد از بازی های باشگاه خود در تمام مسابقات حاضر شده است. ویکتور روکه لیگ برزیل را با باشگاه اتلتیکو پارانائنزه به پایان خواهد رساند و سپس به بارسلونا می پیوندد تا دوران جدید خود را با این تیم اغاز کند. این مهاجم ۱۸ ساله باید با برخی از نام های بزرگ از جمله رابرت لواندوفسکی، ژوائو فلیکس، رافینا، فران تورس و لامین یامال برای حضور در حمله بارسلونا رقابت کند.

۱۰۰۹