بارسلونا هنوز چقدر بودجه نقل و انتقالاتی دارد؟

بارسلونا هنوز چقدر بودجه نقل و انتقالاتی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - هنوز ۵۷ میلیون یورو از بودجه نقل و انتقالاتی بارسلونا باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به طور رسمی قرارداد ژول کنده را ثبت کرده است و با وجود اینکه مراحل ثبت این قرارداد به پایان رسیده، بازهم مارکا معتقد است که هنوز مقداری از بودجه نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا باقی مانده است.

این ادعا بر اساس حساب های بانکی این تیم و اظهارات مدیران باشگاه در آغاز پنجره انتقالات صورت گرفته است. در ابتدا گفته شد که ۲۰۰ میلیون یورو برای نقل و انتقالات در نظر گرفته شده و تاکنون ۱۴۸ میلیون یورو از این پول صرف خرید رافینیا، روبرت لواندوفسکی و ژول کنده شده است.

درآمد فروش فیلیپه کوتینیو در سال گذشته محاسبه شده بود در نتیجه فقط ۵ میلیون یوروی حاصل از فروش فران جوتگلا به باشگاه کلوب بروژ را می توان اضافه بر بودجه در نظر گرفت و در نهایت بارسلونا ۵۷ میلیون یورو برای روز های باقی مانده پنجره انتقالات در دست خواهد داشت.

مشکل خوان لاپورتا اختلاف پول در دسترس آنها و سقف قرارداد تعیین شده از طرف لالیگا برای ثبت بازیکن جدید است. در نتیجه لازم است قبل از بستن هرگونه قرارداد جدیدی، ممفیس دپای یا پیر امریک اوبامیانگ از باشگاه جدا شوند.

اگر تکلیف این بازیکن ها مشخص شود، مارکوس آلونسو از چلسی و خاوی گالان گزینه های تقویت دفاع چپ و توماس مونیه، خوان فویث و هکتور بیرین به عنوان گزینه های دفاع راست بارسلونا معرفی شده‌اند.

1471