مدیر ورزشی بارسلونا حضور ویتور روکه در بارسلونا را تایید کرد

مدیر ورزشی بارسلونا حضور ویتور روکه در بارسلونا را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی- دکو مدیر ورزشی بارسلونا تایید کرد که این تیم قصد دارد در ژانویه ویتور روکه را از اتلتیکو پارانائنزه به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، طبق اعلام دکو جذب روکو به معنای انتخاب جایگزینی برای گاوی نخواهند بود. قهرمان فصل گذشته اسپانیا گاوی ۱۹ ساله را پس از پارگی رباط صلیبی در حین انجام تمرینات تیم ملی اسپانیا، برای مدتی طولانی در اختیار نخواهد داشت. از دست دادن این هافبک به بارسا اجازه می دهد تا از حدود ۸۰ درصد دستمزد این بازیکن را برای جذب یک بازیکن دیگر استفاده کند و فرصت پیوستن را برای ویتور روکه باز کند. مدیر ورزشی بارسلونا یعنی دکو در این باره گفت او و سرمربی ژاوی در حال بررسی استراتژی خود برای پنجره نقل و انتقالات آتی هستند و برخی از برنامه‌های خود را تشریح کرده است.

دکو در این باره به خبرنگاران گفت: "من و ژاوی برای فصل نقل و انتقالات زمستانی هماهنگ هستیم. ما قرار نیست بازیکنی را با گاوی  جایگزین کنیم زیرا گزینه ای برای تیم ما وجود ندارد. بازیکن دیگری مانند او در بازار در ژانویه در دسترس نیستند. خواهید دید که تیم را در چه پست هایی را تقویت خواهیم کرد. ما مطمئنا ویتور روکه را وارد تیم خواهیم کرد اما در مورد بقیه گزینه ها هیچ چیز قطعی نشده است."

بارسا در ژانویه تایید کرد که با ویتور روکه مهاجم ۱۸ ساله اتلتیکو پارانائنزه به توافق رسیده اما قرار بود این قرارداد تابستان آینده تکمیل شود. با این حال، به نظر می رسد که تیم بارسلونا مایل به سرعت بخشیدن به این انتقال و استقبال از روکه در تیم برای باقی مانده فصل است. پس از تساوی ناامیدکننده ۱-۱ مقابل رایو وایکانو در لالیگا در روز شنبه بارسلونا در دیدار با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه به دنبال یک پیروزی است.

۱۰۰۹