ناامیدی کاپیتان فصل گذشته بارسلونا از هانسی فلیک

ناامیدی کاپیتان فصل گذشته بارسلونا از هانسی فلیک

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک روز گذشته در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در جواب به وضعیت سرخی روبرتو جواب داد که او دیگر بازیکن بارسلونا نیست تا این هافبک اسپانیایی از ادامه کار در بارسلونا ناامید شود.

به گزارش فوتبالی، قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا در تابستان امسال به پایان رسید و هنوز خبری در خصوص تمدید قرارداد این بازیکن با بارسا به گوش نمی‌رسد. این در حالی است که تا چند ماه پیش ژاوی هرناندز قویا خبر تمدید روبرتو با بارسا را تایید می‌کرد، اما حالا با جدایی ژاوی هرناندز و آمدن هانسی فلیک شرایط متفاوت شده و کاپیتان فصل گذشته بارسلونا در آستانه جدایی قرار گرفته است.

یکی از دلایلی که ژاوی هرناندز اصرار داشت تا قرارداد سرخی روبرتو تمدید شود، رفتار حرفه‌ای او و همچنین تعصبی که نسبت به باشگاه بارسلونا داشت، بود. اما ظاهرا برای هانسی فلیک چنین موضوعاتی چندان حائز اهمیت نیست. او به کارایی فنی بازیکنان اهمیت بیشتری می‌دهد. فلیک روز گذشته در اولین مصاحبه رسمی خود به عنوان سرمربی بارسلونا در خصوص شرایط روبرتو گفت: «او بازیکن ما نیست!» تا مشخص شود خواهان ادامه همکاری با کاپیتان فصل گذشته تیمش نیست.

به گزارش سانتی خیمنز، خبرنگار نشریه آ اس، روبرتو از این صحبت‌های هانسی فلیک ناامید شده است. اما در بین مدیران این اعتقاد وجود دارد که فلیک نمی‌خواسته روبرتو را تحقیر کند و این اتفاق بیشتر به‌خاطر عدم تسلط او به زبان اسپانیایی رخ داده است.

با این وجود اما خبرنگاران زیادی از دیروز مدعی شدند که روبرتو و بارسلونا به خط پایان رسیدند و احتمالا از فصل آینده این بازیکن دیگر پیراهن بارسا را به تن نخواهد کرد.

1428