چگونه آقای گل لالیگا در آخرین لحظات از دست اتلتیکو مادرید ربوده شد؟

چگونه آقای گل لالیگا در آخرین لحظات از دست اتلتیکو مادرید ربوده شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آرتم دووبیک، در حالی که در آستانه انتقال به اتلتیکو مادرید قرار داشت اما ناگهان همه چیز متوقف شد و حالا او به پیوستن به باشگاه رم نزدیک‌تر است.

به گزارش فوتبالی، آرتم دووبیک فصل گذشته آمار درخشانی از خود به جای گذاشت. او در رقابت با ستارگانی همچون جود بلینگام و روبرت لواندوفسکی توانست موفق‌تر عمل کند و عنوان آقای گلی لالیگا را مال خود کند. این مهاجم اوکراینی پس از درخشش در پیراهن خیرونا مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی، از جمله اتلتیکو مادرید قرار گرفت.

اتلتیکو مادرید پس از جدایی آلوارو موراتا به صورت جدی شرایط دووبیک را زیر نظر گرفت. تا چند هفته مذاکرات ادامه داشت و توافقات خوبی هم میان دو باشگاه حاصل شد. خیرونا و اتلتیکو مادرید بر سر مسائل مالی به توافق رسیدند و قرار شد تا باشگاه مادریدی 35 میلیون یورو ثابت به علاوه 2 میلیون یورو متغیرات در ازای آرتم دووبیک به باشگاه خیرونا بپردازد. شنیده‌ها حاکی از آن بود که خود بازیکن هم از این انتقال استقبال می‌کرد، اما در لحظات آخر ایجنت دووبیک مذاکرات را متوقف کرد.

الکس لوندوسکی، مدیر برنامه‎‌های دووبیک در این رابطه توضیح داد: «اتلتیکو مادرید یک باشگاه بزرگ است، اما من پروژه بزرگی در این باشگاه که مناسب دووبیک باشد ندیدم. همچنین پیشنهاد مالی مدیران این باشگاه به برنده جایزه پیچیچی (جایزه آقای گلی لالیگا) به مراتب پایین‌تر از سایر باشگاه‌ها بود.»

گفته می‌شود دووبیک در ساعات اخیر با مدیران رم به توافق رسیده و احتمالا راهی این باشگاه شود و فصل آینده در سری آ ایتالیا توپ بزند.

1428