شروع کابوس وار برای فلیک در بارسلونا/ قرارداد 9 بازیکن ثبت نمی‌شود

شروع کابوس وار برای فلیک در بارسلونا/ قرارداد 9 بازیکن ثبت نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به خاطر بحران مالی در حال حاضر قادر نیست قرارداد 9 بازیکن خود را در لالیگا به ثبت برساند.

به گزارش فوتبالی، The Athletic مدعی است بارسا تا آخر ماه ژوئن (20 روز دیگر) باید حدود 130 میلیون یورو درآمد زایی کند و یا با مشکل بزرگی روبرو خواهد شد و نمی تواند قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کند. به همین خاطر، کاتالان ها در صدد جذب یک سرمایه گذاری جدید و حتی تغییر ساختار قراردادی با کمپانی نایکی هستند. 

تا به الان، بارسلونا نمی تواند قرارداد اینیگو مارتینز یا ویتور روکه را ثبت کند و همچنین قرارداد بازیکنانی مثل آلخاندرو بالده، لامین یامال، پائو کوبارسی و هکتور فورت در لالیگا به ثبت نرسیده. قرارداد سرخی روبرتو و مارکوس آلونسو هم به زودی به پایان می رسد و همچنان مشخص نیست که قراردادشان را تمدید می کنند یا باید به دنبال باشگاه جدیدی باشند. 

البته سردرد لاپورتا همین جا به پایان نمی رسد و بازیکنان قرضی با دستمزدهای بالا مثل آنسو فاتی، اریک گارسیا و کلمنت لنگله به نیوکمپ بازخواهند گشت و دستمزدهای آن ها وارد دفتر حساب بارسا خواهد شد. 

اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند، بارسا مجبور است بازیکنانی مثل رونالد آرائوخو، فرنکی دی یونگ و رافینیا را به فروش برساند و این اصلاً اوضاع خوبی برای فلیک نیست، چون با این وضعیت، او حتی نمی تواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

4416