بالاخره سکوت لاپورتا درخصوص اخراج ژاوی شکسته شد

بالاخره سکوت لاپورتا درخصوص اخراج ژاوی شکسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا بالاخره تصمیم گرفت تا درباره اخراج ناگهانی ژاوی هرناندز و روی کار آمدن هانسی فلیک صحبت کند.

به گزارش فوتبالی، در اواسط فصل، ژاوی هرناندز اعلام کرد در پایان فصل کاتالان ها را ترک خواهد کرد، اما بعدها نظرش را تغییر داد و خواست تا سال 2025 با بارسا ادامه دهد. در ادامه برخی از صحبت های ژاوی درباره مسائل مالی بارسلونا باعث شد تا لاپورتا تصمیم به اخراج اسطوره 45 ساله بگیرد و در نهایت، هانسی فلیک به عنوان جانشین ژاوی انتخاب شد.

لاپورتا در این باره گفت: "ژاوی به من گفت به این تیم اعتماد دارد، سپس چند نظر دیگر راجع به شرایط باشگاه داد که باعث شد با حرف های اولیه اش صدق نکند. این باعث شد تا من دوباره فکر کنم و به این نتیجه رسیدم که بارسا نیاز به تغییر دارد. هیئت مدیره نیز چنین احساسی داشتند. ژاوی کار فوق العاده ای انجام داد. در سخت ترین زمان ممکن، سرمربی بارسا شد و سال گذشته ما را قهرمان لیگ و سوپر کاپ اسپانیا کرد، اما در این فصل، اوضاع خوبی نداشتیم. به این فکر کردم هانسی فلیک می تواند بیشترین بهره را از ترکیب تیم بگیرد. به نظرم، ژاوی دیگر به این تیم ایمان نداشت."

4416