لاپورتا به دنبال نگه داشتن ژاوی در بارسلونا؟

لاپورتا به دنبال نگه داشتن ژاوی در بارسلونا؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که خوان لاپورتا همچنان به ژاوی هرناندز اعتقاد دارد و او را بهترین گزینه برای هدایت بارسلونا در حال حاضر می داند.

به گزارش فوتبالی ، پس از این که بارسلونا با نتیجه پنج بر سه مقابل ویارئال شکست خورد. ژاوی هرناندز به طور علنی اعلام کرد که دیگر قصدی برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و در انتهای فصل جمع آبی و اناری پوشان را ترک می کند و دیگر هدایت بارسا را بر عهده نخواهد داشت. البته هنوز سرمربی جدیدی برای بارسلونا انتخاب نشده است اما سران بارسلونا به فکر مربی جدید برای تیم خود هستند.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، لاپورتا دوست دارد که همچنان ژاوی در بارسلونا بماند و به او پیشنهاد داده است که همچنان در بارسلونا به فعالیت خود ادامه بدهد. البته ژاوی هرناندز همچنان روی تصمیمی که گرفته ایستاده است و می خواهد بارسلونا را ترک کند چرا که معتقد است دیگر حضورش در بارسلونا نمی تواند موثر واقع شود.

در حقیقت اوضاع مالی دشوار بارسلونا به شکلی است که هر کسی نمی تواند در این تیم مربیگری کند و به همین دلیل لاپورتا به ماندن ژاوی در بارسلونا علاقه نشان داده است و به او گفته که اگر تصمیم بر ماندن در بارسلونا بگیرد در ها به روی او باز خواهد بود.

1470