نقش پررنگ برادر همسر خوان لاپورتا در اخراج ژاوی

نقش پررنگ برادر همسر خوان لاپورتا در اخراج ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی- برادر همسر خوان لاپورتا مدیرعامل بارسلونا در جدایی ژاوی نقش عجیبی داشته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه موندو دپورتیوو اچوریا ، برادر همسر خوان لاپورتا شخصی بود که لیست فروش محرمانه ژاوی را در رختکن تیم منتشر کرده بود و بازیکنانی که در این لیست حضور داشتند با ژاوی حرف صحبت نمی کردند و این باعث شد در برخی از مسابقات جو رختکن سنگین شود . ژاوی از اچوریا بخاطر سوءاستفاده از اعتماد او و لو دادن لیست فروش مخفی تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی عصبانی شده بود.

زمانی که ژاوی خبر اخراج خود را از زبان لاپورتا شنید دلیل آن را پرسید که لاپورتا به او گفت : " تو به بازیکنان تیم و ترکیبی که در اختیارت بود اعتماد نداشتی و این عدم اعتماد برای تیم سم مهلکی است."

در این مورد حتی گفته شد که ساعاتی قبل از رسمی شدن اخراج ژاوی ، او در شبکه اجتماعی خود از لاپورتا پرسیده که آیا تصمیم آنها برای اخراجش قطعی است و لاپورتا پاسخ ژاوی را نداده و ترجیح داده بود که همراه دکو و یوسته در باشگاه حاضر شود تا به صورت رودررو خبر اخراج را به ژاوی بدهد و کارکنان تیم میگویند ژاوی با چشمانی اشکبار دفتر لاپورتا را ترک کرده است. البته هنوز مشخص نیست که ژاوی چه مقدار غرامت از بارسلونا دریافت خواهد کرد.

۱۰۰۹