سومین دستیار فلیک در بارسلونا مشخص شد

سومین دستیار فلیک در بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا در حال شکل دادن به کادر فنی جدیدش است.

به گزارش فوتبالی، اسکای اسپورت هفته گذشته اعلام کرده بود که تونی تاپالوویچ و مارکوس سورگ قرار است که دستیاران اصلی فلیک باشند و حالا موندودپورتیوو گزارش داده است که هیکو وسترمن مدافع اسبق بتیس قرار است که به کادر فنی بارسلونا اضافه شود. 

مدیران بارسلونا به دنبال گزینه ای بودند تا با شناخت به زبان اسپانیایی بتواند به فلیک در دوران جدیدش در بارسلونا کمک کند و به روند آشنایی او با بازیکنان، سایر اعضای کادر فنی، بدنسازان و پزشکان سرعت ببخشد. به نظر می رسد که وسترمن برای این کار انتخاب شده است چرا که او نه تنها به زبان اسپانیایی مسلط است بلکه در رده های پایه فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک کار کرده است. 

وسترمن 40 ساله از ژولای 2023 به عنوان دستیار کریستین ورنز در تیم زیر 19 سال آلمان فعالیت کرده است. او در سال 2018 در باشگاه آستوریا وین از فوتبال بازنشسته شد و تجربه بازی در تیم هایی نظیر آرمینیا بیله فلد، شالکه، هامبورگ و آژاکس را هم در کارنامه خود داشته است. 

پیش از این نامهایی نظیر خاوی مارتینز، مارک بارترا و ایوان راکیتیچ به عنوان گزینه های دستیاری فلیک مطرح شده بودند اما حالا وسترمن آلمانی به نظر می رسد که برای این کار برگزیده شده است.

4125