راز بردهای پرگل تیم‌های تحت هدایت هانسی فلیک چیست؟

راز بردهای پرگل تیم‌های تحت هدایت هانسی فلیک چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل خیرونا راز پیروزی‌های پرگل تیم‌هایش را فاش کرد.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک شروع بسیار خوبی در بارسلونا داشت. او پس از سه پیروزی 2-1 در سه هفته ابتدایی، در هفته چهارم رقابت‌های لالیگا موفق شد با 7 گل رئال وایادولید را در هم بکوبد و به نوعی یک پیروزی به سبک خودش به دست بیاورد. او پیش از این نیز زمانی که سکان هدایت بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را در اختیار داشت هم توانسته بود چنین بردهای پرگلی را به دست بیاورد.

شاید معروف‌ترین برد پرگل او مقابل همین بارسلونا ثبت شده باشد، جایی که شاگردان او در بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با 8 گل کاتالان‌ها را تحقیر کردند و راهی مرحله بعدی شدند. اما این تنها پیروزی پرگل هانسی فلیک در کار مربی‌گری نبود. او پس از آن یک برد 8 گله دیگر را هم مقابل شالکه به دست آورد. همچنین زمانی که سرمربی تیم ملی آلمان بود چنین بردهایی را تجربه کرده بود. گفتنی است در جام جهانی 2014 که تیم ملی آلمان با 7 گل برزیل را در مرحله نیمه نهایی شکست داد، هانسی فلیک به عنوان دستیار یواخیم لو روی نیمکت تیم ملی آلمان نشسته بود.

او حالا در کنفرانس مطبوعاتی خود در این رابطه گفت: "موضوع اصلی در خصوص این بردها اعتماد به نفس بالای تیم است. ما همیشه سعی داریم در بازیکنان عطش به گلزنی ایجاد کنیم و بردهای پرگل به دست بیاوریم."

1428