واکنش آنچلوتی به پر کردن جای خالی کروس در رئال مادرید

واکنش آنچلوتی به پر کردن جای خالی کروس در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تونی کروس آخرین بازی خود را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام داد و به این ترتیب آماده شد تا پس از رقابت های یورو ۲۰۲۴ کفش های خود را بیاویزد.

به گزارش فوتبالی ، بدون تردید تونی کروس یکی از کلیدی ترین بازیکنان رئال مادرید در ده سال اخیر بوده است و پر کردن جای خالی او برای رئال مادرید آسان نخواهد بود. کارلو آنچلوتی پس از تساوی بدون گل رئال مادرید مقابل رئال بتیس درباره این که به چه شکلی می خواهد جای خالی تونی کروس را در رئال مادرید پر کند گفت:« راحت نیست که بتوان بازیکنی شبیه به تونی کروس پیدا کرد. وظایف او باید میان بازیکنان دیگر تقسیم شود و بازیکنی مثل جود بلینگام به تنهایی جانشین تونی کروس نیست. شاید سبک بازی تیم تا حدودی تغییر کند. کروس به بهترین شکلی که شایسته آن بود در سانتیاگو برنابئو بدرقه شد.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره ترکیبش برای فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت:« هنوز یک هفته فرصت داریم تا درباره این قضیه تصمیم گیری کنیم. از ظرفیت هایی که در تیم و بازیکنان داریم استفاده خواهیم کرد. تا آن زمان از شرایط فعلی و دستاوردهایی که داشته ایم. لذت می بریم.»

1471