خروجی تساوی استقلال مقابل نساجی؛ تیم نکونام به تیم مجیدی نمی‌رسد

خروجی تساوی استقلال مقابل نساجی؛ تیم نکونام به تیم مجیدی نمی‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی- تساوی شاگردان نکونام در برابر نساجی منجر به این شد که رکورد طلایی فرهاد مجیدی در استقلال، دست‌نخورده باقی بماند. 

به گزارش فوتبالی، استقلال در مصاف با نساجی متوقف شد تا دو دستی صدر جدول را به رقیب سنتی خود واگذار کند و تا حدود زیادی برای قهرمان شدن امیدش را از دست بدهد؛ هرچند استقلال در دو هفته پایانی لیگ برتر شانس دارد تا دوباره به صدر جدول برگردد اما خیلی بعید است که پرسپولیس امتیازی را به آسانی از دست بدهد.

آبی‌پوشان تا پیش از تقابل با نساجی با ۶۰ امتیاز و اختلاف یک امتیازی نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار داشتند و می‌توانستند با کسب ۳ برد از ۳ بازی باقی‌مانده خود تا انتهای مسابقات لیگ برتر، بدون توجه به نتایج رقیب سنتی به پنجمین قهرمانی‌شان در لیگ برتر دست پیدا کنند اما تساوی در برابر نساجی همه معادلات را تغییر داد.

اگر استقلال، نساجی را شکست می‌داد و در خوش‌بینانه‌ترین حالت موفق به پیروزی در دو بازی پایانی خود مقابل گل گهر و پیکان می‌شد یک قهرمانی ۶۹ امتیازی را جشن می‌گرفت که در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه است اما چنین اتفاقی رقم نخورد تا همچنان رکورد قهرمانی بدون شکست استقلال با فرهاد مجیدی که با کسب ۶۸ امتیاز همراه بوده، جاودانه بماند و به نوعی نکونام هم نتواند این رکورد باشکوه را بزند.

پرسپولیس با ۶۲ امتیاز هم‌اکنون در صدر جدول قرار دارد و اگر بتواند در هر دو بازی پیش روی خود به پیروزی برسد ضمن برابری با رکورد استقلالِ فرهاد مجیدی، از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ دفاع خواهد کرد.

۹۰۹۸