فلیک آماده برای انتخاب شدن به عنوان سرمربی بارسلونا

فلیک آماده برای انتخاب شدن به عنوان سرمربی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که هانسی فلیک سرمربی آلمانی قرار است به زودی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شود و جای ژاوی هرناندز را در این تیم بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا برای فصل پیش رو یک سرمربی جدید می خواهد و هانسی فلیک گزینه مد نظر مدیران بارسلونا است. در حقیقت لاپورتا از نگه داشتن ژاوی هرناندز پشیمان شده است و می خواهد یک سرمربی جدید بیاورد.

به نقل از فابریزیو رومانو، هانسی فلیک هم منتظر است تا به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شود. در حقیقت این سرمربی آلمانی از مدت ها قبل در انتظار این بوده است تا سرمربی بارسلونا شود و به این کار علاقه داشته است. او ماه ها قبل هم وقتی که ژاوی اعلام کرد که در انتهای فصل استعفا خواهد داد، خودش را به عنوان یکی از گزینه های مربیگری در بارسلونا می دید و برای قبول کردن این کار علاقه ویژه ای داشت و این قضیه یکی از اولویت های اصلی اش بود.

همه چیز به این بستگی دارد که در روز های آینده رابطه بین خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز به چه شکل پیش می رود و در نهایت لاپورتا چه زمانی تصمیم به برکناری ژاوی هرناندز خواهد گرفت. هانسی فلیک در بایرن مونیخ در سال 2020 یک دوره موفقیت آمیز را رقم زد و باید دید که در بارسا شرایط برایش به چه شکل پیش می رود.

برخی از منابع گزارش داده اند که هانسی فلیک قرار است دوشنبه پیش رو به عنوان سرمربی جدید بارسلونا به طور رسمی انتخاب شود.

1470