پایان دوران یورگن کلوپ در لیورپول با یک برد شیرین

پایان دوران یورگن کلوپ در لیورپول با یک برد شیرین

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۸ و پایانی رقابت های لیگ برتر انگلیس با برتری خانگی برای لیورپول برابر ولورهمپتون پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم لیورپول تیم سوم جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس در هفته ۳۸ این رقابت ها و در ورزشگاه خانگی خود یعنی آنفیلد و در شب پایانی حضور‌ یورگن کلوپ در روی نیمکت لیورپول به مصاف تیم ولورهمپتون رفت و یک برتری را در هفته پایانی و در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول تیم مهمان در دقیقه ۲۸ و با اخراج نلسون سمدو ۱۰ نفره شد و در ادامه لیورپول میزبان  ابتدا در دقیقه ۳۴ توسط الکسیس مک آلیستر و سپس توسط جارل کونسا به گل اول و دوم خود رسید و همین دو گل برتری برای لیورپول تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه ۲-۰ نیمه اول را از ولورهمپتون ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران قرمزپوش بندر مرسی ساید بود و هافبک های لیورپول بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند اما گلی از سوی دو تیم به ثمر نرسید و گگ در نهایت این بازی با حساب ۲-۰ به سود تیم لیورپول میزبان به پایان برسد.

با برد لیورپول این تیم با ۸۲ امتیاز در پایان فصل لیگ برتر انگلیس تیم سوم جدول لیگ جزیره شد و وولورهمپتون هم با ۴۶ امتیاز تیم رده چهاردهم جدول لیگ برتر انگلیس لقب گرفت.

۱۰۰۹