عکس؛ ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس، هالند همچنان در صدر

عکس؛ ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس، هالند همچنان در صدر

پایگاه خبری فوتبالی- چیز زیادی تا آغاز فصل جدید لیگ برتر انگلستان، جذاب‌ترین لیگ فوتبالی دنیا باقی نمانده و در این مطلب قصد داریم ارزشمندترین بازیکنان این لیگ را در آستانه آغاز آن بررسی کنیم.

به گزارش فوتبالی، بدون شک لیگ برتر انگلیس جذابت‌ترین لیگ فوتبالی در تمام دنیا است. تعداد تیم‌های پرطرفدار و بزرگ این لیگ بیشتر از سایر کشورها است و همین موضوع باعث شده تا هواداران در هر هفته حداقل یک بازی بزرگ و جذاب ببینند. در حال حاضر این لیگ از نظر سطح بازیکنان و مربیان، در بالاترین سطح فوتبال دنیا قرار دارد و همین موضوع باعث شده است تا جذابیتش برای فوتبال دوستان بیش از پیش شود.

ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی حتی با وجود افتی که در فصل گذشته داشت، اما همچنان باارزش‌ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس به حساب می‌آید. ارزش حدودی این بازیکن 24 ساله 180 میلیون یورو است. در رده دوم این لیست نیز بازیکنی از منچسترسیتی قرار دارد. فیل فودن، ستاره انگلیسی سیتیزن‌ها که فصل گذشته عملکرد درخشانی در پیراهن آبی‌های شهر منچستر داشت، چیزی حدود 150 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات ارزش دارد.

در رتبه بعدی هم بوکایو ساکا، ستاره چند فصل اخیر آرسنال جای گرفته است. بازیکنی که نقش تاثیرگذاری در موفقیت‌های آرسنال در فصول اخیر داشته است. ساکا در بازار نقل و انتقالات 140 میلیون یورو ارزش دارد. رتبه‌های بعدی این لیست هم مختص هافبک دفاعی‌های دو تیم منچسترسیتی و آرسنال است. رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی با درخشش در پیراهن من‌سیتی و تیم ملی اسپانیا، در جمع ارزشمندترین‌ها قرار گرفته است. بعد از او، دکلان رایس انگلیسی قرار دارد.

1428