مدافع اسپانیایی یوونتوس در آستانه انتقال به لیگ برتر انگلیس

مدافع اسپانیایی یوونتوس در آستانه انتقال به لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع اسپانیایی یوونتوس در آستانه حضور در لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل دین هویسن مدافع ۱۸ ساله اسپانیایی یوونتوس که فصل گذشته به شکل قرضی در نیم فصل دوم برای رم بازی کرد در آستانه حضور در بورنموث قرار گرفته است. مطابق این خبر باشگاه بورنموث با یوونتوس به توافقی شفاهی بر سر قرارداد ۱۸ میلیون یورویی به اضافه بند فروش آتی برای تیم ایتالیایی رسید. دین هویسن نیز بر سر قرارداد بلندمدت نیز با بورنموث به توافق شخصی رسیده است و این فرایند آزمایش‌های پزشکی نیز به دنبال دارد. یوونتوس قصد دارد به محض امضای قرارداد هویسن با بورنموث برای ژان کلر تودیبو از نیس یک پیشنهاد ارائه دهد.

بورنموث به این مدافع میانی پیشنهاد قراردادی تا سال ۲۰۲۹ داده است و تیاگو پینتو مدیر ورزشی تیم انگلیسی به سختی تلاش میکند تا او و مدیر برنامه های این بازیکن یعنی پدرش دنی را متقاعد کند تا قرارداد خود را با تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس امضا کند و فصل آینده برای تیم آنتونی ایرائولا مربی موفق و جوان اسپانیایی به میدان برود.

ژان کلر تودیبو از نیس به صورت قرضی با اختیار خرید، که با رسیدن به شرایط خاصی تبدیل به یک تعهد خواهد شد، روز به روز به یوونتوس نزدیکتر شده و شرایط شخصی نیز با این مدافع فرانسوی برای قرارداد تا سال ۲۰۲۹ توافق شده است.

۱۰۰۹