تاتنهام هنوز نظر یوونتوس برای جذب کیه زا را جلب نکرده است

تاتنهام هنوز نظر یوونتوس برای جذب کیه زا را جلب نکرده است

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام به شکل جدی علاقه خود را به جذب وینگر و ستاره تیم ملی فوتبال ایتالیا ابراز کرده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی تلگراف باشگاه تاتنهام به فدریکو کیه زا علاقه مند است و با یوونتوس مذاکراتی انجام داده است اما هیچ چیز تا این لحظه پیشرفت نکرده است و مذاکرات در حد صحبت های ابتدایی برای حضور این بازیکن در لیگ برتر انگلیس باقی مانده است. یوونتوس برای این انتقال و حضور بازیکن ۲۷ ساله خود در جمع سفیدپوشان شهر لندن مبلغی در حدود ۲۰ میلیون پوند می خواهد و به نظر می‌رسد تاتنهام آماده پرداخت مبلغ مورد نیاز بانوی پیر است. اما مسئله اصلی این است که فدریکو کیه زا تا زمانی که یوونتوس جایگزین او را به خدمت نگیرد بانوی پیر فوتبال ایتالیا را ترک نخواهد کرد.

تیاگو موتا سرمربی جدید باشگاه یوونتوس هم درباره فدریکو کیه زا چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود: "در حال حاضر او بازیکن یوونتوس است، سپس خواهیم دید که چه اتفاقی در مورد او رخ خواهد داد. "

به نظر می رسد در حال حاضر برنامه یوونتوس برای این ستاره سابق فیورنتینا مشخص است و باشگاه و سرمربی هر دو خروج کیه زا را برای تابستان امسال تایید کرده اند و یوونتوس می خواهد کیه زا از این باشگاه جدا شود تا سود مناسبی از بابت این انتقال به تیم شهر تورین برسد.

۱۰۰۹