چرخش 180 درجه‌ای گواردیولا راجع به آینده‌اش در منچسترسیتی

چرخش 180 درجه‌ای گواردیولا راجع به آینده‌اش در منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی در آخرین مصاحبه خود اشاره کرد که شاید بیشتر از یک فصل دیگر در منچسترسیتی بماند، چون عاشق کار کردن در این باشگاه است.

به گزارش فوتبالی، آینده مبهم گواردیولا در اتحاد، تیتر اصلی روزنامه های انگلیسی در چند هفته اخیر بوده است. قرارداد گواردیولا در تابستان آینده به پایان می رسد و حالا بعد از سال ها کسب جام های بی شمار، به نظر می رسد سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا به دنبال تجربه چالش جدیدی است و حتی ممکن است به سراغ تیم ملی برود و خودش را در جام جهانی امتحان کند.

به نقل از سایت گل و دیلی میل، هیئت مدیره سیتی در نظر دارد تا قرارداد گواردیولا را حداقل تا سال 2026 تمدید کند. اگر گواردیولا با این مورد موافقت کند، بدین ترتیب یک دهه در این باشگاه مربیگری کرده. اگرچه هنوز مشخص نیست که تصمیم گواردیولا چیست و او در آینده اش چه می بیند، اما وقتی از او درباره آینده اش سوال پرسیده شد، در جواب گفت: "اگر شما عاشق کاری هستید که انجام می دهید، پس چرا من باید توقف کنم؟ من هم کارم را دوست دارم، همچنان به اندازه روز اولی که مرا استخدام کردند، عشق و انرژی دارم."

4416