امیدواری پپ گواردیولا به روشن شدن هرچه زودتر تکلیف پرونده تخلفات مالی منچسترسیتی

امیدواری پپ گواردیولا به روشن شدن هرچه زودتر تکلیف پرونده تخلفات مالی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا تأکید کرد که باشگاه منچسترسیتی هر حکمی که درباره ۱۱۵ اتهامش صادر شود را می‌پذیرد اما خواستار یک تصمیم‌ گیری سریع شده است.

 به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه ایندیپندنت منچسترسیتی به دلیل ۱۱۵ مورد نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی، به زودی در دادگاه حاضر خواهد شد. گفته می‌شود که این تخلفات بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ رخ داده است و سیتیزن ها پیش از این هشدار دریافت کرده اند که در صورت محکومیت ممکن است به لیگ پایین‌ تر یعنی چمپیونشیپ سقوط کند. با این حال، آنها در تمام مدت بر بی‌ گناهی خود تأکید داشته‌اند.

بررسی این پرونده در پاییز آغاز خواهد شد و طبق گزارش ایندیپندنت، امید می‌رود که حکم نهایی تا پایان فصل پاییز اعلام شود. با این وجود، گواردیولا تأکید دارد که منچسترسیتی با هر حکمی که دریافت کنند، مخالفت نخواهد کرد. گواردیولا در همین مورد به خبرنگاران گفت: "من خوشحالم که به زودی روند این پرونده شروع می‌شود و امیدوارم به زودی پایان یابد، به نفع همه ما، به‌ ویژه باشگاه و همچنین دیگر باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس و تمام افرادی که منتظر این حکم هستند. از صمیم قلب آرزو می‌کنم که به دادگاه، هیئت مستقل - و دوباره تأکید می‌کنم، هیئت مستقل برویم و هرچه زودتر روشن شود که چه اتفاقی افتاده است و ما همانند همیشه آن را خواهیم پذیرفت."

در زمین بازی، منچسترسیتی در هفته دوم لیگ برتر انگلیس مقابل ایپسویچ تاون به میدان خواهد رفت. آن‌ها دفاع از عنوان قهرمانی خود را با پیروزی ۲-۰ مقابل چلسی در استمفوردبریج آغاز کردند.

۱۰۰۹