منچستریونایتد به دنبال یک مشتری مناسب برای فروش آرون ون بیساکا

منچستریونایتد به دنبال یک مشتری مناسب برای فروش آرون ون بیساکا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچستریونایتد برای جذب مدافع راست جدید باید ابتدا بازیکن خود را به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی تلگراف هر قراردادی برای انتقال یکی مدافع سمت راست جدید به منچستریونایتد شامل بازیکنانی مانند نوصیر مزراوی از بایرن مونیخ و یا دنزل دامفریس از اینتر مستلزم جدایی آرون ون بیساکا بازیکن فعلی شیاطین سرخ خواهد بود. این بازیکن ۲۶ ساله پیشنهاد وستهام یونایتد را رد کرده و خواهان انتقال به اینتر است آن هم یا در تابستان امسال یا به عنوان بازیکن آزاد یعنی زمانی که قرارداد او در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان خواهد رسید.

آرون ون بیساکا همچنان ممکن است در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری باشگاه منچستریونایتد را ترک کند و به تیم جدیدی انتقال پیدا کند. البته برای این موضوع هنوز تضمینی وجود ندارد اما چون فقط یک سال از قرارداد این مدافع باقی مانده تیم های زیادی در لیگ برتر انگلیس و سری آ خواهان انتقال او هستند. پیش از این پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی باشگاه گالاتاسرای برای انتقال اسکات مک تامینی هافبک اسکاتلندی و آرون ون بیساکا توسط مدیران باشگاه منچستریونایتد رد شد زیرا آنها این مبلغ را برای دو انتقال به فوتبال ترکیه کافی نمی دانستند.

منچستریونایتد اصرار زیادی به جذب نوصیر مزراوی از بایرن مونیخ دارد و این مدافع مراکشی نیز خواهان جدایی از تیم آلمانی و انتقال به یک باشگاه جدید است.

۱۰۰۹