مدافع مراکشی بایرن مونیخ خواهان انتقال به الدترافورد

مدافع مراکشی بایرن مونیخ خواهان انتقال به الدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع مراکشی بایرن مونیخ پس از منتفی شدن حضور در وستهام در نزدیکی منچستریونایتد قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر منتشر شده فابریزیو رومانو منچستریونایتد در روزهای اخیر مذاکراتی را با مدیر برنامه های مطرح یعنی رافائلا پیمنتا برای انتقال دو بازیکن بایرن مونیخ یعنی ماتیاس ده لیخت و نوصیر مزراوی به الدترافورد انجام داده است. به نظر می رسد پس از منتفی شدن حضور در وستهام اکنون مزراوی انتقال به منچستریونایتد را میخواهد، اما انتقال این بازیکن به جمع شیاطین سرخ به آینده آرون ون بیساکا بستگی دارد.

از سوی دیگر دو باشگاه منچستریونایتد و اینتر توسط واسطه ها پیشنهاد مبادله دنزل دامفریس و آرون ون بیساکا را دریافت کرده اند و همچنین هردو باشگاه واندرسون ملی پوش برزیلی را نیز از موناکو نیز در نظر گرفته اند. منچستریونایتد قبل از تکمیل هرگونه قرارداد برای دفاع راست جدید، باید وضعیت آرون فن بیساکا را روشن کند. خروج او به عنوان یک گام مهم برای جذب یک دفاع راست جدید در نظر گرفته میشود مخصوصا در حالی که یک سال از قرارداد او باقی مانده است.

از سوی دیگر منچستریونایتد برای جذب یک مدافع میانی دیگر پس از لنی یورو آماده است ولی افزایش خروجی ها از جمع بازیکنان فعلی برای ادامه فرآیند مورد نیاز است. ماتیاس ده لیخت هنوز در لیست است، اما منچستریونایتد فقط با شرایط مورد نظر خود مذاکرات را ادامه خواهد داد.

۱۰۰۹