گزارش ویژه/ 5 گل دیدنی فولاد به استقلال در تاریخ لیگ برتر (ویدیو)

گزارش ویژه/ 5 گل دیدنی فولاد به استقلال در تاریخ لیگ برتر (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- فولاد خوزستان در مقابل استقلال چند گل دیدنی و به یادماندنی زده است.

به گزارش فوتبالی، فولاد به جز لیگ هفتم، تیمی همیشه حاضر در تاریخ لیگ برتر بوده است و جزو آنهایی که با جام قهرمانی، دور افتخار زده‌اند. آنها رویارویی‌های زیبایی با استقلال در این رقابتها داشته‌اند. «فوتبالی» این 5 گل را به عنوان بهترین گلهای فولاد به استقلال انتخاب کرده است. ضربه سر دیدنی احمد مومن‌زاده در لیگ چهارم یا شوت دیدنی ماتیاس چاگو در لیگ چهاردهم هم می‌توانست در این فهرست قرار بگیرد.

سروش رفیعی

بازی رفت لیگ چهاردهم در تهران. فولاد در دقایق پایانی به تک گل تعیین‌کننده بازی می‌رسد. پاس مساریچ درون محوطه جریمه به سروش رفیعی می‌رسد و او با یک ضربه روی پای دیدنی دروازه فروزان را باز می‌کند.

 ایمان مبعلی

بازی برگشت لیگ چهارم در اهواز. تیم قلعه‌نویی با اینکه می‌داند فولاد چه متخصصی دارد، پیاپی ضربات ایستگاهی به میزبان هدیه می‌دهد. ایمان مبعلی پشت توپ می‌ایستد و با یک ضربه منحصر به فرد، بالاخره تاپالوویچ را مغلوب می‌کند.

<br>

ساسان انصاری

بازی رفت لیگ شانزدهم در اهواز. ساسان انصاری با هر زحمتی که هست از مدافعان استقلال، درون محوطه جریمه عبور می‌کند و خودش را رو به دروازه می‌کند. ضربه ویژه او به طرز عجیبی، قوس برمی‌دارد و از فراز دستان رحمتی به سقف دروازه استقلال می‌رسد.

مجتبی نجاریان

بازی برگشت لیگ نوزدهم در اهواز. استقلالِ 9 نفره، برتری‌اش را از دست داده و بازی مساوی شده است. فولاد از سمت راست وارد محوطه جریمه می‌شود و پاس عرضی بازیکنان این تیم، قبل از اینکه مدافعان و دروازه‌بان استقلال حرکتی انجام بدهند با شوت مجتبی نجاریان به تور می‌رسد.

آرش افشین

بازی برگشت لیگ دهم در اهواز. آرش افشین از میانه‌های زمین صاحب توپ می‌شود و با سرعت به سمت دروازه استقلال می‌رود. او با فریب بدن، از دو مدافع آبی‌پوش می‌گذرد و ضربه‌اش را از بین کوشکی و عمران‌زاده به درون دروازه طالب‌لو می‌فرستد.

5390