ژاوی، جانشین لواندوفسکی را هم انتخاب کرده بود

ژاوی، جانشین لواندوفسکی را هم انتخاب کرده بود

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز در حالی از بارسلونا برکنار شد که همه چیز را برای فصل آینده آماده کرده و جزئیات را زیر نظر گرفته بود.

به گزارش فوتبالی، ژاوی قصد بیرون کردن روبرت لواندوفسکی را داشت و به دنبال مهاجم جدیدی می گشت. در حقیقت ژاوی حتی جانشین مهاجم لهستانی را انتخاب کرده بود و به دنبال خرید آرتم دووبیک، مهاجم اوکراینی ژیرونا و آقای گل لالیگا بود. ژاوی از مدیران بارسلونا خواسته بود که لواندوفسکی را بفروشند و به جایش مهاجم ژیرونا را بخرند هر چند که تحقق این خواسته به خصوص از نظر شرایط مالی خیلی دشوار بود. 

پینی زهاوی وکیل لواندوفسکی (و فلیک) رابطه بسیار خوبی با خوان لاپورتا دارد، به هیچ وجه دوست نداشت که روبرت از بارسا برود و از طرفی دکو، مدیر ورزشی بارسا نیز تصور می کرد که لواندوفسکی هیچ مشکلی برای رختکن ایجاد نمی کند و یکی از لیدرهای تیم است. مهاجم لهستانی قصد جدایی را نداشت و قیمت دووبیک نیز بیش از 40  میلیون یوروست. بدین ترتیب مدیران بارسلونا تصور می کردند که ایده ژاوی امکان پذیر نیست.

دووبیک فصل خوبی در ژیرونا داشت و با ثبت 24 گل به آقای گل لیگ اسپانیا تبدیل شد که بسیاری از باشگاه ها  علی الخصوص انگلیسی ها خواستار خرید او شده اند.

4125