عالیشاه در یک قدمی سید جلال؛ رکوردها می‌شکنند؟

عالیشاه در یک قدمی سید جلال؛ رکوردها می‌شکنند؟

پایگاه خبری فوتبالی- امید عالیشاه توانست برای دومین بار پیاپی با پرسپولیس قهرمان رقابت‌های لیگ برتر شود و به فاصله یک قدمی دو رکورد در لیگ برتر ایران برسد. 

به گزارش فوتبالی، کاپیتان سی و دو ساله سرخ پوشان پایتخت، در انتهای لیگ بیست و سوم توانست با پرسپولیس قهرمان جام خلیج فارس شود تا برای پنجمین بار به این عنوان دست پیدا کند. او با پیراهن پرسپولیس در لیگ‌های هجدهم، نوزدهم، بیستم، بیست و دوم و در نهایت بیست و سوم توانست قهرمان رقابت‌های لیگ برتر شود. عالیشاه هم چنین با کسب 12 جام با پرسپولیس، در بین پرافتخارترین‌های تاریخ این باشگاه نیز قرار گرفت. 5 جام خلیج فارس، 5 سوپر جام و دو جام حذفی، جام‌هایی است که او به دست آورده.  

تنها دو بازیکن بیشتر از امید عالیشاه با پیراهن پرسپولیس موفق به کسب قهرمانی لیگ برتر شده‌اند. علیرضا بیرانوند و کمال کامیابی نیا هرکدام با کسب 6 عنوان قهرمانی، بالاتر از امید عالیشاه در رتبه اول بازیکنان با بیشترین قهرمانی لیگ برتر در تاریخ پرسپولیس هستند. 

وینگر چپ ساروی این روزهای پرسپولیس همچنین با کسب پنجمین عنوان قهرمانی خود، در تعداد قهرمانی لیگ برتر با سید جلال حسینی برابر شد اما نتوانست به رکورد کاپیتانی او برسد. سید جلال حسینی، در قامت کاپیتان پرسپولیس، 3 بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده اما عالیشاه با احتساب قهرمانی در لیگ بیست و سوم، دو بار موفق به کسب قهرمانی با عنوان کاپیتان پرسپولیس شده است.  

عالیشاه دو سال نیز به واسطه خدمت سربازی، به تراکتور رفت و نتوانست با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود که اگر این موضوع نبود او اکنون با 7 قهرمانی رکورددار قهرمانی در لیگ برتر با لباس پرسپولیس بود. کاپیتان پرسپولیس همچنین تا به امروز 3 بار عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را نیز به دست آورده که در نوع خود یک رکورد منحصر به فرد محسوب می‌شود.

7899