بارسلونا قیمت فروش فاتی را مشخص کرد

بارسلونا قیمت فروش فاتی را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا تصمیم گرفته است که آنسو فاتی در اردوی پیش فصل زیر نظر هانسی فلیک حضور داشته باشد و بعد از آن در موردش تصمیم گیری کنند.

به گزارش فوتبالی، موندودپورتیوو گزارش داده است که امید اصلی مدیران بارسا این است که فاتی به اوج برگردد و به مهره ای کلیدی تبدیل شود اما اگر پیشنهادی بالاتر از 40 میلیون یورو دریافت کنند، هیچ مشکلی برای فروش او نخواهند داشت.

آنسو فاتی شروع درخشانی در بارسلونا داشت به حدی که پس از رفتن مسی، شماره 10 بارسلونا نصیب او شد اما این بازیکن با مصدومیت های پرشمار و افت کیفیتش نتوانسته مسیری صعودی را داشته باشد. فاتی فصل گذشته قرضی به برایتون رفت که در این تیم هم افت و خیز زیادی داشت و حالا باید در مورد اینده اش تصمیم گیری شود.

مدیران بارسلونا برای آینده روی فاتی حساب باز کرده اند اما اگر پیشنهاد خوبی برسد، حاضر به فروش او برای جمع کردن درآمد برای خریدهای جدید خواهند بود. فاتی زمانی قرار بود که به مسی جدید تبدیل شود اما دوران فوتبالش اصلا خوب پیش نرفته است و حالا امیدوار است که زیر نظر فلیک احیا شود.

تمرینات بارسلونا برای فصل جدید به زودی بدون بازیکنان حاضر در یورو، کوپا آمریکا و المپیک آغاز می شود و فلیک مجبور است که با دست خالی و با بازیکنان آکادمی کارش را شروع کند!

4125