بی‌توجهی بیرانوند به سیل اخبار و شایعات؛ فقط نگاه می‌کنم! (عکس)

بی‌توجهی بیرانوند به سیل اخبار و شایعات؛ فقط نگاه می‌کنم! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت علیرضا بیرانوند و تصمیم او برای تیم بعدی‌اش مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، دقیقا مثل فصل گذشته علیرضا بیرانوند تبدیل به سوژه اصلی بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران شده است. او سال گذشته قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و بعد از مذاکره با استقلال دوباره به پرسپولیس برگشت. در این بین فقط با روح و روان هواداران پرسپولیس بازی شد و محبوبیت خود بیرانوند هم به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرد.

درست مثل سال گذشته بیرانوند این بار هم قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و در این چند روز اخبار زیادی از مذاکره او با تراکتور منتشر شده است. هنوز البته خبر رسمی درباره توافق دو طرف منتشر نشده است اما برخی رسانه‌ها معتقدند او به همراه دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی فصل آینده در تراکتور بازی خواهد کرد.

در این بین اما یک بحث دیگر هم به وجود آمده است. گفته می‌شود بیرانوند پس از آن که مطلع شده ممکن است فسخ یکطرفه برای او تبعاتی داشته باشد از فسخ پشیمان شده است و از طریق چند نفر از دوستانش در باشگاه پرسپولیس به مدیران این تیم پیغام داده که می‌خواهد برگردد. با این وجود بخش زیادی از هواداران پرسپولیس و البته مدیران این باشگاه تمایلی برای بازگشت بیرو ندارند.

در همه این مدت اما هیچ نقل قولی از بیرانوند منتشر شده و او هیچ حرفی درباره که داستان امسالش به کجا خواهد رسید نزده است. فقط یک وویس چند ثانیه‌ای از او شنیده شده است که در بخشی از آن گفته است: «من که دیگر راه برگشتی ندارم.» او در این مدت سعی کرده در کنار خانواده‌اش باشد و کاملا استراحت کند و از هیاهوی رسانه‌ها فاصله بگیرد.

او ظاهرا ابتدا چند روزی را در کرج گذرانده است و حالا هم چند روزی است به آنتالیا رفته است. فعالیت خاصی هم در فضای مجازی ندارد و فقط چند ساعت پیش یک استوری منتشر کرده است. در این استوری تصویری از بیرانوند در یک منطقه ساحلی در ترکیه در حالی که به دوردست خیره شده دیده می‌شود که هیچ متنی ندارد و فقط لوکیشن منطقه یعنی آنتالیا، ترکیه در بالای عکس دیده می‌شود.

ظاهرا بیرانوند می‌خواهد نشان بدهد که در آرامش کامل به سر می‌برد و هجوم هواداران پرسپولیس و حتی اهالی رسانه و پیشکسوتان به او برایش اهمیتی ندارد و این اتفاقات نتوانسته او را ناراحت و دلگیر کند. شاید هم او تصمیمش را برای ماندن در پرسپولیس یا رفتن به تراکتور گرفته است و فقط منتظر موقعیت مناسب است تا تصمیمش را عملی کند.

نکته جالب این است که در یک هفته اخیر که صحبت از پیوستن او به تراکتور بود، هیچ کدام از مدیران عامل دو تیم در دسترس او نبودند. رضا درویش محروم بود و محمدرضا زنوزی به دوبی سفر کرده بود. اما حالا هم  محرومیت درویش تمام شده است و هم زنوزی به تبریز برگشته است. اما خود بیرانوند هنوز به همراه خانواده‌اش در آنتالیا به سر می‌برد.

او به زودی به ایران برمی‌گردد و این در حالی است که هنوز هیچ کس نمی‌تواند با قاطعیت بگوید بیرانوند چه خواهد کرد. هرچند شایعه شده است که تراکتور در چند روز آینده از 4 بازیکن جدید داخلی‌اش رونمایی خواهد کرد که گفته می‌شود یکی از آنها بیرانوند است. 

1359