بارسلونا همچنان در تلاش برای جذب ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید

بارسلونا همچنان در تلاش برای جذب ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا می‌خواهد به هر شکل که شده ژائو فلیکس را به صورت قطعی به خدمت بگیرد، حتی با این‌که این بازیکن در رقابت‌های یورو 2024 عملکرد ضعیفی داشت.

به گزارش فوتبالی، ژائو فلیکس در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته به صورت قرضی به بارسلونا پیوست. او پس از حواشی زیادی که در تمرینات اتلتیکو مادرید به وجود آورد، به صورت علنی اعلام کرد که از کودکی رویای بازی در بارسلونا را داشته و همین موضوع باعث شده تا در روز پایانی نقل و انتقالات پیراهن آبی و اناری بارسلونا را به تن کند.

عملکرد ژائو فلیکس در فصلی که گذشت مورد انتقادات زیادی قرار گرفت. او حتی در نیم‌فصل دوم در ترکیب اصلی بارسلونا هم جایی نداشت و معمولا ژاوی هرناندز او را روی نیمکت می‌گذاشت و به دیگر وینگرهایش اعتماد می‌کرد. اما خوان لاپورتا، مدیر باشگاه بارسلونا حامی این بازیکن است و تمام تلاشش را به کار بسته تا بتواند او را به صورت دائمی و قطعی از اتلتیکو مادرید به خدمت بگیرد. هانسی فلیک هم که از فصل آینده سکان هدایت بارسلونا را بر عهده خواهد داشت اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد و خواهان حفظ او شده است.

اما ژائو فلیکس در رقابت‌های یورو 2024 چندان درخشان ظاهر نشد. او در دو بازی اول برای پرتغال به میدان نرفت و در بازی سوم هم نتوانست آنطور که باید و شاید ظاهر شود و خیلی از هواداران را ناامید ساخت.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، بارسلونا حتی با وجود عملکرد ضعیف فلیکس در یورو، باز هم به او اعتماد دارد و مدیران این باشگاه در تلاش‌اند تا در همین تابستان او را جذب کنند.

1428