بارسلونا از زوج امباپه - وینیسیوس نمی‌ترسد

بارسلونا از زوج امباپه - وینیسیوس نمی‌ترسد

پایگاه خبری فوتبالی - فرمین لوپز بازیکن جوان بارسلونا معتقد است که آبی و اناری پوشان هیچ ترسی از زوج جدید خط حمله رئال مادرید ندارند و در فصل پیش رو با آن ها رقابت خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید چندی پیش کیلیان امباپه را به عنوان یک بازیکن آزاد به خدمت گرفت چرا که قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن به پایان رسید و به این ترتیب امباپه تبدیل به یک بازیکن آزاد شد. حالا پس از به پایان رسیدن بازی های یورو 2024 قرار است که کیلیان امباپه در رئال مادرید معارفه شود.

فرمین لوپز که یکی از استعداد های بارسلونا است و در ال کلاسیکوی فصل قبل هم گلزنی کرد، درباره رویارویی با امباپه و وینیسیوس در فصل پیش رو گفت:" با رئال مادرید رقابت خواهیم کرد و در تیم بارسلونا چیزی به اسم ترس معنایی ندارد و از زوج امباپه - وینیسیوس نمی ترسیم. البته که رئال مادرید بازیکنان بزرگی دارد اما ما هم بارسلونا هستیم و بازیکنان بزرگی در ترکیب خودمان داریم."

فرمین لوپز درباره این که در دنیای فوتبال از چه کسی الگو می گیرد گفت:" همیشه این لیونل مسی بوده که الگوی من بوده است و من به او نگاه کرده ام. البته برخی ها گمان می کردند که الگوی من کریس رونالدو است اما این گونه نیست. حتی خوشحالی ام در ال کلاسیکو را هم به تقلید از لیونل مسی انجام دادم."

1471