عکس؛ چهره وینیسیوس جونیور وقتی که امباپه گلزنی کرد

عکس؛ چهره وینیسیوس جونیور وقتی که امباپه گلزنی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کاملا مشخص است که وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه ارتباط خوب و نزدیکی در رئال مادرید با هم دارند و شایعاتی که می گفت این دو بازیکن در خط حمله رئال مادرید به مشکل خورده اند، درست نیست.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه دو بر صفر رئال بتیس را شکست بدهد. هر دو گل رئال مادرید را در این بازی کیلیان امباپه به ثمر رساند. امباپه گل دوم خود را از روی نقطه پنالتی زد. پنالتی را وینیسیوس جونیور گرفته بود و آن را به امباپه داد تا بزند.

در تصویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، می بینیم که وینی جونیور پس از گلزنی های امباپه چهره بسیار خوشحالی دارد و هیجان زده شده است. در حقیقت وینیسیوس از این که طلسم گل نزدن های امباپه در لالیگا شکسته شده است، خوشحال شده است.

در هفته سوم لالیگا رئال مادرید مقابل لاس پالماس به تساوی یک بر یک رسید. در آن بازی ضربه پنالتی را وینی جونیور زد و ویدیویی پس از بازی منتشر شد که وینیسیوس جونیور در صحنه های مختلف به کیلیان امباپه پاس نمی دهد و گفته شد که این دو بازیکن با هم مشکل دارند. حالا شب گذشته وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه نشان دادند که مشکلی با هم ندارند.

1471