امیدواری وینیسیوس جونیور به بازی کردن در کنار امباپه

امیدواری وینیسیوس جونیور به بازی کردن در کنار امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره رئال مادرید امیدوار است که کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاریسن ژرمن در سال آینده به سانتیاگو برنابئو بیاید. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید و این فوق ستاره اعلام کرده که قصد تمدید قراردادش را با این باشگاه ندارد و می خواهد در پایان فصل به صورت آزاد و رایگان از پارک دو پرنس برود. البته این خبر خیلی به مذاق ناصر الخلیفی خوش نیامد و حتی درگیری های زیادی میان این دو نفر شکل گرفت. اگرچه در نهایت کیلیان امباپه اجازه بازی کردن گرفت، اما هنوز مشخص نیست که آینده این بازیکن چه خواهد شد. 

رئال مادرید برای مدت زیادی است که می خواهد کیلیان امباپه را به سانتیاگو برنابئو بیاورد و حالا وینیسیوس جونیور به فرانس فوتبال گفت: "در رئال همه می خواهند با کیلیان بازی کنند. امیدوارم این اتفاق روزی رخ دهد. او یکی از بهترین بازیکن های دنیاست و شاید بهترین بازیکن باشد."

وینیسیوس همچنین از فرصت استفاده کرد و یک بار دیگر به تمجید از جود بلینگام ستاره 20 ساله رئال مادرید پرداخت و گفت: "جود یکی از بهترین بازیکن های دنیاست و تمام اعضای رئال مادرید عاشق او هستند. او گلزنی می کند و خوشحال است. جود بهترین باشگاه را انتخاب کرد."

4416