وینیسیوس جونیور بالاتر از رونالدو در رئال مادرید

وینیسیوس جونیور بالاتر از رونالدو در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور در حال حاضر تبدیل به یک چهره کلیدی در رئال مادرید شده است به طوری که کارلو آنچلوتی همواره به عنوان وینگر ثابت خود به او بازی می دهد و این بازیکن تبدیل به یک ستاره شده است.

به گزارش فوتبالی، وینی جونیور در این روز ها بحث های زیادی در اطراف خود داشته است و به نوعی یک بازیکن حاشیه ساز بوده است. او با وجود این که حاشیه هایی دارد اما این حاشیه ها روی عملکرد او اثری نداشته اند و وینیسیوس جونیور همچنان عملکرد خوبی درون زمین دارد و نشان داده است که بازیکن قابلی است.

وینی جونیور به تازگی رکورد ویژه ای در رئال مادرید برای خود ثبت کرده است، وینیسیوس در لیست بازیکنان برزیلی که برای رئال مادرید بازی کرده اند از رونالدو نازاریو پیشی گرفت. 

این جوان برزیلی 179 بازی با پیراهن تیم رئال انجام داده و پس از مارسلو (546 بازی)، روبرتو کارلوس (527 بازی) و کاسمیرو (336 بازی) چهارم شد.

وینیسیوس در تعداد بازی هایی که با رئال مادرید انجام داد، از هموطنش رونالدو نازاریو پیشی گرفت، چرا که رونالدو در طول دوران حرفه ای خود 177 بازی با پیراهن رئال انجام داد و این بازیکن جوان اخیرا به 179 بازی رسیده است.

1470