روزی که سرود بارسلونا در سانتیاگو برنابئو پخش شد!

روزی که سرود بارسلونا در سانتیاگو برنابئو پخش شد!

پایگاه خبری فوتبالی- ۲۷ سال پیش در چنین روزی بارسلونا توانست در فینال کوپا دل ری با شکست رئال بتیس در سانتیاگو برنابئو قهرمان شود.

به گزارش فوتبالی، شاید برای خیلی از علاقه مندان به بارسلونا این یک قهرمانی معمول باشد اما اتفاق تاریخی این بازی به این نتیجه مربوط نمیشود بلکه به پخش سرود رسمی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو مربوط میشود که بعد از وقوع این اتفاق کاشف به عمل آمد خوان گاسپارت رئیس سابق بارسلونا با پرداخت رشوه به جمعی از کارکنان رئال مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باعث پخش سرود رسمی باشگاه بارسلونا شده بود.

نکته جالب دیگر این مسابقه سخنان ژوزه مورینیو سرمربی سابق رئال مادرید که در آن زمان مترجم سر بابی رابسون در بارسلونا بود در جشن قهرمانی تیم سخنان جالب توجهی را به زبان آورده بود که البته مربوط به دوره پیش از حضور او به عنوان سرمربی باشگاه پورتو و چهره شدن او در دنیای فوتبال می شود.

ژوزه مورینیو پس از این قهرمانی در جشن پس از بازی گفته بود: "بارسلونا امروز، فردا و همیشه در قلب من خواهد ماند." مدتی پس از این قهرمانی بود که مورینیو راهی پورتو شد و دوران طلایی خود را به عنوان سرمربی یک باشگاه پرتغالی آغاز کر‌د.