عکس؛ سانتیاگو برنابئو در روز های برفی مادرید

عکس؛ سانتیاگو برنابئو در روز های برفی مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - گفتنی است که در این روز ها شرایط بد جوی در شهر مادرید حاکم بوده و این شهر دچار طوفان و برفی سنگین شده است. روز های اول سال 2021 میلادی، در پایتخت اسپانیا با برفی سنگین مواجه شده است به طوری که این برف در مسائل مختلفی تاثیر گذار بوده است. تصاویر جالبی از ورزشگاه رئال مادرید، یعنی سانتیاگو برنابئو، که این روز ها در حال تعمیر و بازسازی است، به ثبت رسیده است.

به گزارش فوتبالی، در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا، برف سنگینی باریده است و این برف باعث مختل شدن برخی از اتفاقات و زندگی عادی شهروندان شده است. از طرفی بازیکنان رئال مادرید هم در فرودگاه این شهر برای سفر به پامپلونا برای بازی مقابل اوساسونا گیر افتاده بودند چرا که به علت برف سنگین هواپیما نمی‌توانست پرواز کند و با چند ساعت تاخیر عازم شدند. با وجود تمام این مشکلات اما تصاویر جالبی از استادیوم رئال مادرید زیر برف سنگین پایتخت اسپانیا منتشر شده است.

سانتیاگو برنابئو

رئال مادرید ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به دست تعمیر و بازسازی سپرده است، در این واقع این یکی از پروژه های فلورنتینو پرز بود که آن را در مرحله‌ی اجرا قرار داده است و باید دید که پس از بازسازی به چه شکلی در خواهد آمد.

سانتیاگو برنابئو

1470