درآمد نجومی رئال مادرید از برگزاری کنسرت در سانتیاگو برنابئو

درآمد نجومی رئال مادرید از برگزاری کنسرت در سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید در فصل تعطیلی مسابقات فوتبال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کنسرت‌های مختلفی برگزار کرد و از این طریق درآمد خوبی هم به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، سانتیاگو برنابئو پس از بازسازی تبدیل به یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال اروپا شده است. در این ورزشگاه از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است، به نوعی که رئال مادرید می‌تواند در این ورزشگاه کنسرت هم برگزار کند. در ماه‎‌های اخیر خواننده‌های زیادی در این ورزشگاه کنسرت برگزار کردند که استقبال خوبی هم از آن‌ها صورت گرفت. برگزار کردن چنین برنامه‌هایی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باعث درآمدزایی برای باشگاه رئال مادرید می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که رئال مادرید تا به حال از طریق کنسرت‌هایی که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کرده، توانسته 50 میلیون یورو درآمد کسب کند. به دست آوردن چنین مبلغی تنها از راه برگزاری کنسرت نشان می‌دهد که برنابئو تا چه اندازه از نظر اقتصادی به رئال مادرید کمک می‌کند.

با بازسازی برنابئو، حالا رئال مادرید می‌تواند دست به کارهای بزرگ‌تری هم بزند. آن‌ها می‌توانند برای خرید بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال برنامه‌ریزی کنند، چرا که با سانتیاگو برنابئوی مدرن به درآمد پایدار رسیده‌اند. باید دید آیا این درآمدها صرف خرید بازیکن می‌شود یا در قسمت‌های دیگر هزینه می‌شود.

بارسلونا هم تصور دارد پس از بازسازی نیوکمپ به چنین درآمدی دست پیدا کند. آن‌ها از سال گذشته روند بازسازی را آغاز کردند و پیش‌بینی می‌شود در سال 2025 به بهره‌برداری برسد. بارسلونا و رئال مادرید می‌توانند با درآمد ناشی از ورزشگاه‌های خود دوباره می‌توانند برای خرید بهترین بازیکنان با هم رقابت کنند.

1428