رئال مادرید برای چندمین بازی پیاپی در سانتیاگو برنابئو گل نخورد؟

رئال مادرید برای چندمین بازی پیاپی در سانتیاگو برنابئو گل نخورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حال تبدیل شدن به ورزشگاهی است که گل زدن به رئال مادرید در آن کار بسیار دشواری است.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید برای یک بازی دیگر در ورزشگاه خانگی خود گلی دریافت نکرد. رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تیم اسپورتینگ براگا روبرو شد و در نهایت در این بازی مادریدی ها موفق شدند با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسند و صعود خود به دور حذفی رقابت ها را قطعی کنند.

رئال مادرید با گل نخوردن در این بازی، اکنون برای پنجمین بازی پیاپی است که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گلی دریافت نمی کند و کلین شیت می کند. البته رئال مادرید مقابل براگا در آستانه گل خوردن بود اما آندری لونین در دقیقه ششم بازی موفق شد ضربه پنالتی براگا را مهار کند و به این ترتیب دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

رئال مادرید آخرین بار مقابل رئال سوسیداد بود که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گل خورد. البته مادریدی ها آن بازی را هم با نتیجه دو بر یک به سود خودشان به پایان رساندند.

رئال مادرید مقابل یونیون برلین، لاس پالماس، اوساسونا، رایو وایکانو و اسپورتینگ براگا در پنج بازی اخیر خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شده است که کلین شیت کند.

1471