رئال مادرید 5-3 رنس؛ جام سانتیاگو برنابئو در خانه ماند

رئال مادرید 5-3 رنس؛ جام سانتیاگو برنابئو در خانه ماند

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم رئال مادرید در آخرین دیدار دوستانه پیش فصل خود موفق شد در چارچوب جام سانتیاگو برنابئو با نتیجه پرگل 5-3 از سد نماینده فرانسه عبور کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم زیدان در حالی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رنس فرانسه رفت که گرت بیل و تونی کروس هم به ترکیب اصلی تیم بازگشته بودند. این آخرین بازی دوستانه مادریدی ها قبل از نخستین بازی فصل جدید رقابت های لالیگا 2016/17 مقابل رئال سوسیداد بود.

دقیقه '8 (0-1)(پابلو چاواریا):

دقیقه '11 (1-1)(ناچو): ارسال کرنر کروس از سمت راست با ضربه سر مدافع پیش تاخته مادریدی ها به گل تساوی بدل شد.

دقیقه '39 (1-2)(سرخیو راموس): باز هم کرنر ارسالی عالی از سوی هافبک آلمانی رئال مادرید این بار از سمت چپ انجام شد تا کاپیتان تیم بلند شده و گلزنی کند.

دقیقه '45 (1-3)(آلوارو موراتا): در آخرین لحظات نیمه اول، هامس کرنر را از سمت چپ با مارسلو کوتاه آغاز کرد و ارسال مدافع برزیلی را موراتا با ضربه سر به گل سوم تبدیل کرد.

دقیقه '49 (2-3)(رمی اودین):

دقیقه '60 (2-4)(هامس رودریگز): فرار دنیلو از سمت راست و پاس عرضی او به هامس، هافبک کلمبیایی را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه اول او توسط دروازه بان برگشت داده شد تا در ریباند وی به راحتی دروازه خالی را باز کند.

دقیقه '73 (3-4)(گریجان کی):

دقیقه '80 (3-5)(ماریانو دیاز): پاس پشت دفاع چیپ و عالی کواچیچ، ماریانو جوان را در موقعیت تک به تک قرار داد، او هم از سد دروازه بان عبور کرد و گل پنجم را به ثمر رساند.

ترکیب دو تیم:

1771