آخرین اخبار از وضعیت بازسازی سانتیاگو برنابئو

آخرین اخبار از وضعیت بازسازی سانتیاگو برنابئو

خبرگزاری فوتبالی – بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به خوبی پیش می‌رود.

به گزارش فوتبالی، ماه‌ها پیش اعلام شد قرار است ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مورد بازسازی قرار گیرد تا هم زمین چمن تعویض شود و هم از تکنولوژی‌های جدیدی در زیرساخت این ورزشگاه استفاده شود. با شیوع کرونا و برگزاری بازی‌ها در تابستان، رئال مادرید که پیش‌بینی کرده بود در این دوران بازی برگزار نمی‌شود حالا مجبور شده بازی‌های خود را در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو انجام دهد اما هنوز هم سانتیاگو برنابئو مورد توجه هواداران قرار دارد.

این روزها ۱۴ ماشین سنگین و بولدوزر در محل ورزشگاه سانتیاگو برنابئو قرار دارد و مشغول کار روی آن هستند که هیچ چیزجز خاک و دود در آن منطقه برجای گذاشته نشده اما مردم بابت تماشای سانتیاگو برنابئو اشتیاق زیادی نشان می‌دهند و همین حالا هم این ورزشگاه در حال بازسازی، به جاذبه‌ای توریستی تبدیل شده است.

در حال حاضر جایگاه‌های نزدیک به زمین کاملا از بین رفته زیرا قرار است این جایگاه‌ها با صندلی‌های جدید و شیب متفاوت ساخته شود. بیرون از ورزشگاه ۱۲ جرثقیل در حال کار روی سقف ورزشگاه هستند. قرار است دو ستون در این محل نصب شود تا برای سقف ورزشگاه مشکلی پیش نیاید.

هواداران و توریست های بسیار زیادی در حال حاضر با مشاهده ورزشگاه شگفت زده شده‌اند و از سرعت پیشروی کار حیرت کرده‌اند.

گفتنی است مسئولین این امر امیدوارند با توجه به عدم ضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، رئال مادرید تا ماه زانویه در والدبباس به تمرین و بازی ادامه دهد.

1101