سانتیاگو برنابئو میزبان رقابت های NFL می شود

سانتیاگو برنابئو میزبان رقابت های NFL می شود

  • پایگاه خبری فوتبالی- اسپانیا در سال ۲۰۲۵ میزبان یک بازی NFL خواهد بود و سانتیاگو برنابئو محل برگزاری بازی افتتاحیه در این کشور خواهد بود.

    به گزارش فوتبالی ، رقابت های فوتبال آمریکایی به گسترش اروپایی خود ادامه می دهد و اسپانیا قرار است میزبان بعدی این رشته باشد. طبق گزارش Relevo، مقامات لیگ سال گذشته از تعدادی از استادیوم ها بازدید کردند و قرار است بین سانتیاگو برنابئو و متروپولیتانو یکی را انتخاب کنند و طبق گفته Relevo، ورزشگاه رئال مادرید یک مقصد ارجح است.

    به گزارش Football Espana، دو تیم محبوب NFL در اسپانیا، برای انجام این بازی مشخص شده اند، در حالی که گفته می شود یک تیم دیگر نیز در نظر گرفته شده است. آنتوان گریزمان، بازیکن اتلتیکو مادرید، یکی از حامیان اصلی این رقابت است و در برنامه هفتگی آنالیز NFL در اسپانیا ظاهر شده است. لیگ برتر فوتبال آمریکایی در سال های اخیر در سراسر جهان گسترش یافته است. آنها اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۸ در لندن انجام دادند، در سال ۲۰۱۶ به مکزیک رفتند و قرار است فصل بعد به آلمان بازگردند. لیگ NFL هنوز تاریخ رسمی اعلام نکرده است، اما به نظر می رسد که رئال مادرید تقریباً مطمئن است که یک بازی فوتبال متفاوت را در استادیوم خود در سال ۲۰۲۵ میزبانی می کند.

    ۱۰۰۹