اشتباه سمیعی روی آنتن زنده؛ فکر کرد جریمه نکونام ۵۰۰ میلیون تومان است نه ۵ میلیارد!

اشتباه سمیعی روی آنتن زنده؛ فکر کرد جریمه نکونام ۵۰۰ میلیون تومان است نه ۵ میلیارد!

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست مدیرعاملی استقلال دچار اشتباه عجیبی در برنامه فوتبال برتر شد.

به گزارش فوتبالی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، جواد نکونام سرمربی استقلال را به دلیل انجام دو مصاحبه تند در پایان بازی با نساجی و در حاشیه تمرین استقلال به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال یه به عبارتی ۵ میلیارد تومان جریمه کرد تا سنگین‌ترین جریمه تاریخ را برای سرمربی آبی‌ها در نظر گرفته باشد.

با این وجود این رای – که دیروز صبح روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت – دقایقی بعد از انتشار، حذف شد و در ادامه دوباره همین رای، بدون تغییر در سایت منتشر شد. البته دلیل حذف رای این بود که دیگر آرای مرتبط با باشگاه استقلال به صورت تکمیلی به خبر اعلام رای اضافه شد. 

این اتفاق سرپرست مدیرعاملی استقلال را به اشتباه انداخت و فرشید سمیعی در برنامه جنجالی دیشب در فوتبال برتر، گفت که جریمه نکونام از ۵ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیون تومان کاهش یافته که این ادعا درست نیست و در خبری که روی سایت فدراسیون هست، در عدد ۵ میلیارد تومان است ذکر شده که البته سرمربی استقلال می‌تواند اعتراض خود را به کمیته استیناف داشته باشد.

احتمالا سمیعی بعد از جلسه‌ای که قرار است در این زمینه با مسئولان فدراسیون فوتبال داشته باشد، متوجه اشتباه عجیب خود خواهد شد.

1997