تیم‌هایی که از تیم ژابی آلونسو در لحظه آخر گل خورده‌اند

تیم‌هایی که از تیم ژابی آلونسو در لحظه آخر گل خورده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - ژابی آلونسو به عنوان سرمربی بایرلورکوزن تیمی ساخته است که شکست نمی خورد و این تیم یک ذهنیت برنده دارد.

به گزارش فوتبالی ، ذهنیت بایر لورکوزن در این فصل به شکلی بوده است که آن ها هرگز نمی خواهند شکست بخورند و بازیکنان این تیم تا لحظه آخر تلاش می کنند تا نتیجه را برگردانند و بازی را نبازند. تیم ژابی آلونسو در این فصل بار ها در دقایق پایانی بازی توانسته است گلزنی کند. در حقیقت بایر لورکوزن در این فصل هفده بار توانسته است در دقایق پایانی بازی یعنی پس از دقیقه 90 گلزنی کند.

لیست تیم هایی که از تیم ژابی آلونسو پس از دقیقه 90 گل خورده اند، عبارت است از: اوتنسن، وردربرمن، لایپزیش، اشتوتگارت، هوفنهایم، وستهام یونایتد، سندهاوسن، قره باغ، بایرن مونیخ، آگزبورگ، اشتوتگارت، بروسیا دورتموند و آ اس رم. برخی از این تیم ها بیش از یک گل در دقایق پایانی از بایرلورکوزن خورده اند و این اتفاق در چند بازی تکرار شده است.

بایر لورکوزن در بازی اخیر خود که در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا بود، در مقابل تیم آ اس رم در دقیقه 97 گلزنی کرد و به این ترتیب بازی را دو بر دو مساوی کرد و از شکست مقابل این تیم فرار کرد.

1471