عکس؛ خوشحالی بامزه ژابی آلونسو به عنوان سرمربی بایرلورکوزن

عکس؛ خوشحالی بامزه ژابی آلونسو به عنوان سرمربی بایرلورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - بایرلورکوزن اولین بازی خود را با هدایت ژابی آلونسو برگزار کرد و موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 4 بر 0 شالکه را شکست دهد و بدین ترتیب عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، ژابی آلونسو به تازگی به عنوان سرمربی بایرلورکوزن برگزیده شده است و اکنون اولین بازی خود را برگزار کرد. تیم او در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد دو گل در نیمه اول و دو گل در نیمه دوم به ثمر برساند و بدین ترتیب بازی را با یک پیروزی پر گل به پایان برساند.

با توجه به اینکه این بازی اولین بازی ژابی آلونسو روی نیمکت بایر لورکوزن به عنوان سرمربی این تیم بود، دوربین ها به طور ویژه ای بر روی او زوم کرده بودند و این سرمربی اسپانیایی مورد توجه بود.

او پس از گلزنی های تیمش به شدت خوشحالی می کرد و مشخص شد که از آن دست سرمربی هایی نیست که پس از گلزنی ها و موفقیت ها و پیروزی های تیمش بتواند آرامش خود را در کنار زمین حفظ کند و بدین ترتیب خوشحالی خود را بروز می دهد.

آلونسو در دوران بازیگری خود سابقه بازی در بایرن مونیخ را دارد و بدین ترتیب با بوندسلیگا آشنا است و همین قضیه در مربیگری هم به او کمک می کند.

1470