بایرلورکوزن ۲ -وولفسبورگ ۰ ؛ ترمز تیم ژابی آلونسو کشیدنی نیست

بایرلورکوزن ۲ -وولفسبورگ ۰ ؛ ترمز تیم ژابی آلونسو کشیدنی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۵ رقابت های بوندسلیگا آلمان با یک پیروزی مهم خانگی و ادامه صدرنشینی برای بایرلورکوزن پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم بایرلورکوزن تیم صدرنشین مقتدر جدول رقابت های بوندسلیگا در هفته ۲۵ این رقابت ها در ورزشگاه بای آرنا به مصاف  تیم وولفسبورگ رفت و یک شکست را به شاگردان نیکو کواچ  تحمیل کرد. در نیمه اول و در دقیقه ۲۸ موریتز ینتس بازیکن وولفسبورگ با دریافت کارت زرد دوم خود از زمین بازی اخراج شد تا تیم مهمان خیلی زود ۱۰ نفره شود و همین اتفاق کافی بود تا در دقیقه ۳۵ ناتان تلا هافبک نیجریه ای تیم بایرلورکوزن گل اول شاگردان ژابی آلونسو را به ثمر برساند و در نهایت نیمه اول در نهایت با حساب ۰-۱ به سود تیم میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم بایرلورکوزن برای زدن گل بیشتر تلاش کرد اما برای زدن گل دوم تا دقایق پایانی بازی منتظر ماند تا در نهایت تلاش های بایرلورکوزن در دقیقه ۸۶ به نتیجه رسید و فلورین ویرتس روی یک ضربه دروازه حریف را باز کرد و در نهایت در یک دیدار جذاب بایرلورکوزن با نتیجه ۲-۰ پیروزی مهمی را کسب کرد و مجددا فاصله خود را با بایرن مونیخ به عدد ۱۰ رساند.

با برد بایرلورکوزن این تیم با ۶۷ امتیاز کماکان تیم صدرنشین جدول بوندسلیگا آلمان باقی ماند و وولفسبورگ هم با ۲۵ امتیاز تیم رده ۱۳ جدول بوندسلیگا لقب گرفت.

۱۰۰۹