باشگاه بایرلورکوزن به ژابی آلونسو اجازه جدایی نخواهد داد

باشگاه بایرلورکوزن به ژابی آلونسو اجازه جدایی نخواهد داد

پایگاه خبری فوتبالی- بایرلورکوزن وجود بند آزادسازی پیشنهاد رئال مادرید، لیورپول یا بایرن مونیخ را برای جذب سرمربی خود ژابی آلونسو رد خواهد کرد 

به گزارش فوتبالی ، هافبک ملی پوش سابق اسپانیا که با تیم بایرلورکوزن در این فصل بوندس‌لیگا شکست ناپذیر  بوده، مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است. در حال حاضر شایعه شده که یک بند آزادسازی در قرارداد او وجود دارد که به او اجازه می دهد در سال ۲۰۲۴ از تیم بایرلورکوزن جدا شود و هدایت یکی از سه تیم رئال مادرید ، بایرن مونیخ یا لیورپول را بر عهده بگیرد، اما اکنون مدیر عامل بایرلورکوزن، فرناندو کارو ادعا می کند که بندی برای آزادی او وجود ندارد و او  تضمین می کند که آلونسو در تیم بایرلورکوزن باقی بماند.

شاگردان آلونسو با ۱۰ برد و یک تساوی در بوندسلیگا شکست نخورده باقی مانده‌اند و بالاتر از بایرن مونیخ که این تیم هم بدون شکست است در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد. فرم بایرلورکوزن همچنین در لیگ اروپا هم عالی بوده است، جایی که آنها با چهار برد از چهار دیدار تا کنون در صدر گروه خود قرار دارند. به نقل از بن جاکوبز، کارو در پاسخ به سوالی درباره وجود بند آزادسازی در قرارداد ژابی آلونسو گفت: "نه، در واقع ما نیازی به بند نداریم. ما رابطه بسیار بسیار خوبی با ژابی داریم و او می داند که ما یک باشگاه جدی هستیم. در پایان فصل، ما کسی را مجبور به ماندن نمی‌کنیم، اگر او نمی‌خواهد بماند اجباری در کار نخواهد بود اما می‌خواهیم ژابی تا حدی با ما احساس خوشبختی داشته باشد که واقعاً بخواهد بماند و این هدف ماست. هیچ چیزی روی کاغذ وجود ندارد. اما گاهی اوقات توافقاتی که روی کاغذ نیستند نیز مهم هستند. ما می دانیم که اگر او نیاز به تغییری در آینده داشته باشد، می توانیم با هر یک از آنها صحبت کنیم و من امیدوارم که ما نیازی به این کار نداشته باشیم زیرا او در بایرلورکوزن خواهد ماند و خوشحال خواهد بود."

۱۰۰۹