قابی از سه مربی ایتالیایی که در فینال‌های اروپایی حضور دارند

قابی از سه مربی ایتالیایی که در فینال‌های اروپایی حضور دارند

پایگاه خبری فوتبالی - در این فصل از رقابت ها در فوتبال اروپا، سرمربی های ایتالیایی عملکرد خوب و چشمگیری داشته اند به طوری که حالا می بینیم که در سه فینال مهم تورنمنت های اروپایی، سه سرمربی ایتالیایی حضور دارند.

به گزارش فوتبالی ، در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا که میان رئال مادرید و بروسیا دورتموند برگزار می شود، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید یک ایتالیایی است. در فینال رقابت های لیگ اروپا که میان آتالانتا و بایرلورکوزن برگزار می شود، گاسپرینی سرمربی آتالانتا یک ایتالیایی است. در فینال رقابت های لیگ کنفرانس اروپا هم که میان المپیاکوس و فیورنتینا برگزار می شود، سرمربی فیورنتینا که وینچنزو است، یک ایتالیایی است.

به نظر می رسد که سرمربی های ایتالیایی دانش قابل توجهی برای موفقیت در رقابت های اروپایی دارند و در این فصل هنر خود را به رخ کشیده اند. بی شک مطرح ترین سرمربی ایتالیایی حال حاضر کارلو آنچلوتی است که رئال مادرید را برای دومین بار در سه سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده است و به دنبال یک قهرمانی دیگر در این رقابت ها است.

ادین ترزریچ، سرمربی بروسیا دورتموند یک آلمانی است. ژابی آلونسو سرمربی بایرلورکوزن یک اسپانیایی است. خوزه لوییز مندیلیبار، سرمربی المپیاکوس هم اسپانیایی است.

1471