دو چهره‌ای که شش چمپیونزلیگ را برای رئال مادرید به دست آورده‌اند

دو چهره‌ای که شش چمپیونزلیگ را برای رئال مادرید به دست آورده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در تاریخ خود تا حالا 15 بار موفق شده است قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و از این 15 قهرمانی، شش تا را زین الدین زیدان و کارلو آنچلوتی به دست آورده اند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در فصلی که گذشت یک بار دیگر موفق شد قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. مادریدی ها با هدایت کارلو آنچلوتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند. رئال مادرید با مربیگری آنچلوتی تا حالا توانسته است سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. این قهرمانی ها در سال های 2014، 2022 و 2024 به دست آمده اند.

از سوی دیگر رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان هم توانسته است سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. زیدان سه بار به صورت پشت سر هم رئال مادرید را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند. این کار را هیچ سرمربی دیگری در هیچ تیمی نتوانسته است در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا انجام بدهد. رئال مادرید با هدایت زیدان در سال های 2016، 2017 و 2018 توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

در سال 2014 رئال مادرید در حالی برای دهمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد که آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بود و زیدان کمک مربی او بود.

1471