اعتراف ستاره رئال مادرید: آنچلوتی مرا دیوانه کرد!

اعتراف ستاره رئال مادرید: آنچلوتی مرا دیوانه کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو والورده ستاره رئال مادرید فاش کرد دستورات کارلو آنچلوتی در کنار زمین در بازی فنیال، تقریباً او را دیوانه کرده بود. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان موفق شد با حساب دو بر صفر از سد بروسیا دورتموند عبور کند برای پانزدهمین بار قهرمان این تورنمنت شود. زنبورها در نیمه اول واقعاً رئال را اذیت کردند و چند بار فرصت باز کردن دروازه تیم اسپانیایی را داشتند، اما لوس بلانکوس از این مهلکه جان سالم به در برد و در نیمه دوم با گل های دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور، برنده این بازی شد. 

به نقل از سایت گل، حالا فدریکو والورده درباره رفتار آنچلوتی در کنار زمین در بازی فینال به Movistar گفت: "چیزهای زیادی را در زمین تغییر می داد. می فهمیدم که کم و بیش چه می خواهد بگوید، زیرا چندین بار مرا صدا کرد تا چیزهای بیشتری به من بگوید و واقعاً با این کارش، مرا دیوانه کرد. ما زیر فشار زیادی بودیم و سپس سیستم را به 4-3-3 تغییر دادیم و توانست ثبات پیدا کنیم."

این دومین قهرمانی فدریکو والورده در دوران فوتبالی اش محسوب می شد و حالا این ستاره 25 ساله باید جای تونی کروسی را پر کند که 6 بار موفق به فتح چمپیونزلیگ شده است.

4416