صحبت‌های آنچلوتی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

صحبت‌های آنچلوتی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید ادعا کرد که این فینال، سخت تر از چیزی بود که فکرش را می کرد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب رئال مادرید با دو گل از دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور موفق شد بروسیا دورتموند را در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد و برای پانزدهمین بار قهرمان این تورنمنت شود. آنچلوتی پس از پایان بازی گفت: "هیچ وقت به این حس قهرمانی عادت نمی کنم، چون رسیدن به اینجا بسیار کار سختی بود، واقعاً فکر نمی کردم چنین فینال سختی را تجربه کنم.

"در نیمه اول کمی تنبل بودیم و توپ های زیادی از دست دادیم و دورتموند توانست بازی خودش را به نمایش بگذارد و خطرناک ظاهر شود. اما در نیمه دوم ما بهتر بودیم و توپ های کمتری از دست دادیم."

"این رویایی است که همچنان ادامه دارد. نمی دانم قرار است امشب چه اتفاقی بیافتد، اما ما نخواهیم خوابید. به نظر رویا می رسد، اما واقعی است. واقعاً خوشحال هستیم. یک فینال همیشه به این شکل است و خوبی و بدی های فوتبال را نشان می دهد. قادر بودیم برنده شویم و واقعاً فصل فراموش نشدنی داشتیم و خوشحالم که توانستیم دوباره این جام را فتح کنیم. این باشگاه مثل یک خانواده است و با وجود تمام مشکلات در کنار هم کار کردیم و واقعاً اتمسفر خوبی در رختکن برقرار است. باید از بازیکنان و باشگاه تشکر کنم که واقعاً سخت تلاش کردند."

4416