مقصد بعدی کاپیتان رئال مادرید مشخص شد

مقصد بعدی کاپیتان رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز که در فصل اخیر کاپیتان رئال مادرید بود، حالا به نظر می رسد که راهی تیم القادسیه در فوتبال عربستان شده است و فصل پیش رو را در این باشگاه بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، ناچو فرناندز با به پایان رسیدن قراردادش با رئال مادرید دیگر قصدی برای تمدید قرارداد نداشت و به این ترتیب جمع مادریدی ها را ترک کرد.

به نقل از فابریزیو رومانو، ناچو فرناندز تصمیم گرفته است که راهی باشگاه القادسیه در فوتبال عربستان شود. باشگاه القادسیه به تازگی به لیگ حرفه ای کشور عربستان صعود کرده است و به این ترتیب در حال تقویت خود برای فصل جدید رقابت ها است.

ناچو پس از بیست و سه سال حضور در رئال مادرید این باشگاه را ترک می کند. او یک بازیکن تک باشگاهی بود. قرارداد ناچو فرناندز با باشگاه القادسیه تا سال 2026 خواهد بود و این بازیکن اسپانیایی پس از گذراندن تست های پزشکی به طور رسمی به این باشگاه می پیوندد.

حالا ناچو هم مثل کریم بنزما و کریستیانو رونالدو که دیگر بازیکنان اسبق رئال مادرید هستند، در لیگ حرفه ای عربستان حضور خواهد داشت و باید دید که دیگر چه ستاره هایی در این تابستان راهی فوتبال عربستان می شوند.

1471