مقایسه امباپه با اسطوره آرسنال از نگاه پیرس

مقایسه امباپه با اسطوره آرسنال از نگاه پیرس

پایگاه خبری فوتبالی - رابرت پیرس ستاره سال های نه چندان دور آرسنال و تیم ملی فرانسه، معتقد است تیری آنری بازیکن کامل تری نسبت به کیلیان امباپه بود.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه در طول چند سال گذشته، یکی از بهترین بازیکنان دنیا بوده و حالا در تابستان امسال قرار است در یک انتقال پر سروصدا به رئال مادرید بپیوندد. کیلیان امباپه در تیم ملی فرانسه موفق شده در سال 2018 به مقام قهرمانی جام جهانی برسد.

حالا رابرت پیرس هم تیمی سابق آنری که او هم توانسته در سال 1998 قهرمان جام جهانی شود، در خصوص مقایسه ستاره سابق پی اس جی با اسطوره آرسنال به سایت یوفا گفت: "از نظر من، تیری آنری بازیکن بهتری نسبت به کیلیان امباپه بود. این را نمی گویم چون تیری دوست من است. من عاشق سبک بازی کیلیان امباپه هستم و او را خیلی دوست دارم. نمی خوام مقایسه کنم، چون خیلی از این کار خوشم نمی آید، اما باز هم می گویم، از نظر من، تیری آنری بازیکن کامل تری نسبت به امباپه بود. پلاتینی، زیدان و تیری آنری بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال فرانسه هستند."

کیلیان امباپه در حال حاضر 25 سال سن دارد و اگر بتواند به درخشش خود در رئال مادرید و فرانسه ادامه دهد، او هم می تواند جزو بهترین بازیکنان تاریخ فرانسه قرار گیرد.

4416